Архівний відділ Ржищівської міської ради Київської області |
|
План План розвитку архівної справи на 2012 рік Архівний відділ планує свою роботу відповідно до Основних правил роботи державних архівів України та з урахуванням рекомен-дацій Державного архіву Київської області, виходячи з можливостей та потреб міста. Відділ планує затвердження та виконання Програми розвитку архівної справи в місті Ржищеві на 2012 – 2014 роки, Плану заходів щодо здійснення контролю за наявністю, станом і рухом документів НАФ на 2010 -2014 роки та інших програм. Архівний відділ буде сприяти: створенню Трудового архіву, для зберігання документів ліквідованих підприємств та суб’єктів підприємницької діяльності або виділення додаткової кімнати для робочого кабінету; ведення картотеки обліку знаходження документів ліквідованих та реорганізованих підприємств, установ міста; здійснення заходів щодо охорони праці, цивільного захисту та посилення пожежної безпеки архіву; упорядкуванню документів з виборів народних депутатів України 2012 року; створенню веб-сайту архівного відділу. Головні завдання роботи відділу: 1. Забезпечення збереженості та державний облік документів НАФ: 1.2 провести ремонт 10 документів з паперовою основою справ фонду № 1. 1.3 оправлення та підшивка 41 од.зб., нумерація аркушів у справах, оформлення титульних аркушів, контроль за температуро-вологісним режимом, знепилення. Проводити облік фондів та доку-ментів, внесення змін у книгу надходжень документів, картки фондів. 1.6 Закартонувати 48 од.зб фонду № 1 «Ржищiвська міська рада» та фонду № 12 «Міський відділ освіти» 1.7 Планується провести перевіряння наявності справ фонду № 3 «Ржищів-ський будівельний технікум» в кількості 360 од.зб. 1.9 Скласти «Відомості про зміни у складі та обсязі фондів станом на 01.01.2012 р.» та картки фондів, що зберігаються в архівному відділі та подати їх на ЕПК ДАКО. 2. Створення та розвиток науково-довідкового апарату… 2.3 Продовжувати роботу з каталогізації документів фонду № 1 «Ржищівська міська рада» ( 20 од.зб. та 50 карток) за такою тематикою: виділення земельних ділянок, виділення житла, купівля-продаж об’єктів нерухомості, оформлення права власності та інші. 3.Формування НАФ. 3.1 На держзберігання надійдуть документи 2 установ списку № 1 в кількості 48 од.зб. 3.2. Подати на схвалення ЕПК описи справ постійного зберігання на 147 од.зб. та на погодження ЕПК описи з особового складу на 28 од.зб. та 4 номенклатури справ установ списку № 1. 3.5.1 Планується провести 2 комплексні, 1 тематичну та 2 контрольні перевірки роботи архівних підрозділів установ, підприємств міста, надаватимуться консультація по телефону, у ході особистого спілкування з питань архівної справи, надаватиметися допомога у складанні номенклатур справ, складанні описів справ та проведенні експертизи цінності документів, складання актів на знищення. Проводитиметься паспортизація архівних підрозділів установ. 3.5.3.1 Провести 1 семінар з відповідальними за діловодство та архівну справу установ, підприємств міста з питань обліку та використання документів. До семінарів залучити керівників діловодних служб та представників бухгалтерій установ та організацій міста в кількості 12 осіб. Прийняти участь у 2 семінарах з підвищення кваліфікації. 3.5.3.3 Брати участь у проведенні семінарів, що проводяться міськвиконкомом та іншими службами міськвиконкому. 4. Використання інформації документів НАФ. 4.2 Планується виконати: - 50 тематичних запитів та 100 запитів соціально-правового характеру, розглянути на особистому прийомі 150 звернень громадян; - 1 радіопередача присвячена Дню працівників архівних установ, 2 публікації: “Про стан ведення діловодства в установах міста”, «Про роль архівних установ у забезпеченнні соціальних інтересів громадян» 5. Для зміцнення матеріально-технічної бази планується придбати коробки для зберігання документів, монітор та блок безперебійного живлення. 6. Адміністративно-управлінська діяльність. Складати вчасно річні плани та звіти роботи, розвитку архівної справи у місті, готувати інформацію про роботу відділу та стан виконання звернень громадян, підвищувати фаховий рівень та вести діловодство архіву відповідно правил роботи. |