Архівний відділ

Ржищівської міської ради

Київської області

a

План

План розвитку архівної справи на 2012 рік


Архівний відділ  планує свою роботу відповідно до Основних правил  роботи державних архівів України та з урахуванням  рекомен-дацій Державного архіву Київської області, виходячи  з можливостей та потреб міста.

Відділ планує  затвердження та виконання   Програми розвитку архівної справи в місті Ржищеві на 2012 – 2014 роки, Плану заходів щодо здійснення контролю за наявністю, станом і рухом документів НАФ на 2010 -2014 роки та інших програм.

Архівний відділ буде сприяти:

створенню Трудового архіву, для зберігання документів ліквідованих підприємств та суб’єктів підприємницької діяльності або виділення додаткової кімнати для робочого кабінету;

ведення картотеки обліку знаходження документів ліквідованих та реорганізованих підприємств, установ міста;

здійснення заходів щодо охорони праці, цивільного захисту та посилення  пожежної безпеки архіву;

упорядкуванню документів з виборів народних депутатів України 2012 року;

створенню веб-сайту архівного відділу.

Головні завдання роботи відділу:

1. Забезпечення  збереженості та державний облік документів НАФ: 

 1.2 провести ремонт 10 документів з паперовою основою справ фонду № 1.

          1.3 оправлення та підшивка 41 од.зб.,

           нумерація аркушів у справах, оформлення титульних аркушів, контроль за температуро-вологісним режимом, знепилення.     Проводити облік фондів та доку-ментів, внесення змін у книгу надходжень документів, картки фондів.

1.6  Закартонувати  48 од.зб фонду № 1 «Ржищiвська міська рада» та фонду № 12 «Міський відділ освіти»

1.7 Планується провести перевіряння наявності справ   фонду  № 3 «Ржищів-ський будівельний технікум» в кількості 360 од.зб.

1.9 Скласти «Відомості про зміни у складі та обсязі фондів станом на 01.01.2012 р.» та картки фондів, що зберігаються в архівному відділі та подати їх на ЕПК ДАКО.

 2. Створення та розвиток науково-довідкового апарату…

2.3 Продовжувати роботу з каталогізації   документів фонду            № 1  «Ржищівська міська рада» ( 20 од.зб. та 50 карток) за такою тематикою: виділення земельних ділянок,  виділення житла, купівля-продаж об’єктів нерухомості, оформлення права власності та інші.

3.Формування НАФ.

3.1   На держзберігання надійдуть документи 2 установ списку № 1 в кількості 48 од.зб.

3.2. Подати на схвалення ЕПК   описи справ постійного зберігання на 147 од.зб.  та на погодження ЕПК описи з особового складу на 28 од.зб. та 4 номенклатури справ установ списку № 1.       

 3.5.1 Планується провести 2 комплексні, 1 тематичну та 2 контрольні перевірки роботи архівних підрозділів установ, підприємств міста, надаватимуться консультація по телефону, у ході особистого спілкування з питань архівної справи,  надаватиметися допомога у складанні номенклатур справ, складанні описів справ та проведенні експертизи цінності документів, складання актів на знищення.  Проводитиметься паспортизація архівних підрозділів  установ.

3.5.3.1 Провести 1 семінар з відповідальними за діловодство та архівну справу установ, підприємств міста з питань обліку та    використання документів. До семінарів залучити керівників діловодних служб та представників бухгалтерій установ та організацій міста в кількості 12 осіб. Прийняти участь у 2 семінарах з підвищення кваліфікації.

3.5.3.3 Брати участь у проведенні семінарів, що проводяться міськвиконкомом та іншими службами міськвиконкому.

4. Використання  інформації документів НАФ.

4.2 Планується виконати:

- 50  тематичних  запитів та 100 запитів соціально-правового характеру, розглянути на особистому прийомі 150 звернень громадян;

-   1 радіопередача присвячена Дню працівників архівних установ, 2 публікації: “Про стан ведення діловодства в установах міста”,  «Про  роль архівних установ у забезпеченнні соціальних інтересів громадян»

5.   Для зміцнення  матеріально-технічної бази планується придбати  коробки   для зберігання документів,  монітор та блок безперебійного живлення.

6. Адміністративно-управлінська діяльність.

Складати вчасно річні плани та звіти роботи, розвитку архівної справи у місті, готувати інформацію про роботу відділу та стан виконання звернень громадян,   підвищувати фаховий рівень та вести діловодство архіву відповідно правил роботи.