Архівний відділ Ржищівської міської ради Київської області |
|
План План розвитку архівної справи на 2017 рік Архівний відділ планує свою роботу відповідно до Основних правил роботи архівів України та з урахуванням рекомендацій Державного архіву Київської області, виходячи з можливостей та потреб міста. Відділ планує виконання Плану заходів щодо здійснення контролю за наявністю, станом і рухом документів НАФ на 2015 -2019 роки, виконання Програми забезпечення пожежної безпеки та виконання завдань і заходів посилення протипожежного та охоронного захисту в архівному відділі, забезпечення надійності збереженості документів, Програми розвитку архівної справи у м. Ржищеві на 2014 – 2017 рр. Архівний відділ планує: провести роботу з юридичними особами джерел формування НАФ, у діяльності яких створюються електронні документи постійного та тривалого зберігання, з впровадження Порядку роботи з електронними документами; співпрацю з засобами масової інформації з метою популяризації архівних документів; вживання заходів щодо дотримання нормативних вимог до організації своєчасного обліку документів, що надходять на державне зберігання, вивіряння та уточнення облікових документів; надання консультаційно - методичної допомоги установам-джерелам формування НАФ з науково-технічного опрацювання архівних документів та затвердження нових нормативних актів; участь в семінарах, нарадах та колегіях ДАКО, міськвиконкому; надавати методичну допомогу об’єднаній територіальній громаді з питань архівної справи.
Головні завдання роботи відділу: 1. Забезпечення збереженості та державний облік документів НАФ: Провести ремонт 55 аркушів документів фонду № 4 «Ржищівський завод «Радіатор» та ф. 1 «Виконавчий комітет Ржищівської міської ради». Планується провести перевіряння наявності справ 3-х фондів. Всього 398 од.зб. Скласти «Відомості про зміни у складі та обсязі фондів станом на 01.01.2017 р.» та картки фондів, що зберігаються в архівному відділі та подати їх на ЕПК ДАКО. 2. Створення та розвиток науково-довідкового апарату… Продовжувати роботу з каталогізації документів фонду № 1 «Викона-вчий комітет Ржищівської міської ради» (27 справ та 350 карток) за такою тематикою: оформлення права власності на земельні ділянки, купівля-продаж об’єктів нерухомості, оформлення права власності та інші 3.Формування НАФ. На держзберігання надійдуть документи 2 установ списку № 1 в кількості 78 справ. Подати на схвалення ЕПК описи справ постійного зберігання на 80 справ та на погодження ЕПК описи з особового складу на 32 справ, 5 номенклатури справ установ списку № 1, 2 Положення про ЕК та 1 Інструкцію з діловодства. Планується провести 5 перевірок установ спису № 1: 4 комплексні перевірки роботи архівних підрозділів установ, підприємств міста та 1 контрольну, надаватимуться консультація по телефону, у ході особистого спілкування з питань архівної справи, надаватиметися допомога у складанні номенклатур справ, Положень про експертні комісії, складанні описів справ та проведенні експертизи цінності документів, складання актів для знищення документів. Проводитиметься паспортизація архівів установ. Провести 3 семінари з відповідальними за діловодство та архівну справу установ, підприємств міста з питань здійснення заходів протипожежного захисту, обліку та зберігання документів в ході децентралізації, використання документів. До семінарів залучити керівників діловодних служб та представників бухгалтерій установ та організацій міста в кількості 30 осіб. Прийняти участь у 4 семінарах з підвищення кваліфікації та роботи діловодних служб. Брати участь у проведенні семінарів, що проводяться міськвиконкомом та іншими службами міськвиконкому. 4. Використання інформації документів НАФ. Планується виконати: - 50 тематичних запитів та 20 запитів соціально-правового характеру, розглянути на особистому прийомі 70 звернень громадян; - підготувати виставку документів присвячену 85-ій річниці створення Київської області; - підготувати 3 публікації до місцевої газети «Ржищів»: «Сучасність та архівна справа», «Ржищів – невід’ємна частинка Київщини» та «Про підсумки роботи архівного відділу» присвячену Дню працівників архівних установ. - провести оглядову екскурсію по архіву для працівників музеїв, бібліотек, міськвиконкому. 5. Для зміцнення матеріально-технічної бази планується придбати картонні коробки . 5.4 Встановити в сховищі додаткове стелажне обладнання. 6. Адміністративно-управлінська діяльність. Планується провести 4 засідання ЕК архівного відділу. Складати вчасно річні плани та звіти роботи, розвитку архівної справи у місті, готувати інформацію для розгляду на сесії міської ради про роботу відділу та стан виконання звернень громадян, підвищувати фаховий рівень та вести діловодство архіву відповідно правил роботи.
|