Архівний відділ Ржищівської міської ради Київської області |
|
План План розвитку архівної справи на 2018 рік Архівний відділ планує свою роботу відповідно до Основних правил роботи архівів України та з урахуванням листа Державного архіву Київської області № 01-33/909 від 01.11.2017 року. Відділ планує виконання Плану заходів щодо здійснення контролю за наявністю, станом і рухом документів НАФ на 2015 -2019 роки, виконання Програми забезпечення пожежної безпеки та виконання завдань і заходів посилення протипожежного та охоронного захисту в архівному відділі, забезпечення надійності збереженості документів. Архівний відділ планує: вживати заходи щодо дотримання вимог до організації своєчасного обліку документів, що надходять на державне зберігання; створення реєстру описів; провести роботу з юридичними особами джерел формування НАФ, у діяльності яких створюються електронні документи постійного та тривалого зберігання, з впровадження Порядку роботи з електронними документами; співпрацю з засобами масової інформації з метою популяризації архівних документів та архівної справи; підготувати та затвердити Програму розвитку архівної справи в м. Ржищеві на 2018-2020 роки; надавати консультаційно - методичну допомогу установам-джерелам формування НАФ з науково-технічного опрацювання архівних документів та затвердження нових нормативних актів; взяти участь в семінарах, нарадах та колегіях ДАКО, міськвиконкому; надавати методичну допомогу об’єднаній територіальній громаді з питань діловодства та ведення архівної справи.
Головні завдання роботи відділу:
Провести ремонт 30 аркушів документів фонду № 4 «Ржищівський завод «Радіатор» та фонду № 3 № №Ржищівський будівельний технікум». Закартонувати 158 справ. Планується провести перевіряння наявності справ 1 фонду. Всього 693 од. зб. Скласти «Відомості про зміни у складі та обсязі фондів станом на 01.01.2018 р.» та картки фондів, що зберігаються в архівному відділі та подати їх на ЕПК ДАКО. 2. Створення та розвиток науково-довідкового апарату…
Продовжувати роботу з каталогізації документів фонду № 1 «Викона-вчий комітет Ржищівської міської ради» (30 справ та 300 карток) за такою тематикою: оформлення права власності на земельні ділянки, купівля-продаж об’єктів нерухомості, оформлення права власності та інше. 3.Формування НАФ. На держзберігання надійдуть документи 2 фондів у кількості 62 справи. Подати на схвалення ЕПК описи справ постійного зберігання на 127 справ та на погодження ЕПК описи з кадрових питань на 60 справ, 5 номенклатур справ установ міста. Планується провести 3 перевірки установ міста. 3 комплексні перевірки роботи архівних підрозділів установ, підприємств міста, надаватимуться консультація по телефону, у ході особистого спілкування з питань архівної справи, надаватиметися допомога у складанні номенклатур справ, Положень про експертні комісії, складанні описів справ та проведення експертизи цінності документів, складання актів для знищення документів. Проводитиметься паспортизація архівів установ. Провести 3 семінари з відповідальними за діловодство та архівну справу установ, підприємств міста з питань здійснення обліку та зберігання документів в новоствореній громаді та використання документів, впровадження нормативно-правових актів, у т. ч. Порядку роботи з електронними документами. До семінарів залучити керівників діловодних служб та представників бухгалтерій установ та організацій міста в кількості 25 осіб. Взяти участь у 4 семінарах з підвищення кваліфікації та роботи діловодних служб. Взяти участь у проведенні семінарів, що проводяться міськвиконкомом та іншими службами міськвиконкому. 4. Використання інформації документів НАФ. Планується виконати: - 50 тематичних запитів та 20 запитів соціально-правового характеру, розглянути на особистому прийомі 70 звернень громадян; - підготувати 2 виставки документів присвячених 75-ій річниці Битви за Дніпро 1943 року та 1030 – річчя хрещення Київської Русі – України; - підготувати 3 публікації до місцевої газети «Ржищів»: «Доступ до архівних документів: відображення історії держави», «Трагедія Крутого Вивозу: події 1943 року» та «Про підсумки роботи архівного відділу» присвячену Дню працівників архівних установ. - провести спільно з відділом культури (музей образотворчого мистецтва та бібліотеки) та Радою ветеранів круглий стіл присвячений трагедії Крутого Вивозу 1943 року.
6. Адміністративно-управлінська діяльність. Планується провести 4 засідання ЕК архівного відділу. Складати вчасно річні плани та звіти роботи, розвитку архівної справи у місті, готувати інформацію для розгляду на сесії міської ради про роботу відділу та стан виконання звернень громадян, підвищувати фаховий рівень та вести діловодство архіву відповідно правил роботи.
|