Архівний відділ Ржищівської міської ради Київської області |
|
План План розвитку архівної справи на 2019 рік Архівний відділ планує свою роботу відповідно до Основних правил роботи архівів України та з урахуванням листа Державного архіву Київської області № 01-33/1016 від 06.11.2018 року. Відділ планує виконання Плану заходів щодо здійснення контролю за наявністю, станом і рухом документів НАФ на 2015 -2019 роки, виконання Програми забезпечення пожежної безпеки та виконання завдань і заходів посилення протипожежного та охоронного захисту в архівному відділі, забезпечення надійності збереженості документів. Архівний відділ планує: вживати заходи щодо дотримання вимог до організації своєчасного обліку документів, що надходять на державне зберігання; створення реєстру описів; виконання заходів, передбачених Програмою розвитку архівної справи у місті (зміцнення матеріально-технічної бази); вживати заходи щодо переведення в електронну форму довідкового апарату до документів НАФ; надавати методичну та практичну допомогу міській виборчій комісії з питань опрацювання виборчих документів; взяти участь в семінарах, нарадах та колегіях ДАКО, міськвиконкому; надавати методичну та практичну допомогу об’єднаній територіальній громаді з питань діловодства та ведення архівної справи. Головні завдання роботи відділу:
1.2 Провести ремонт 25 аркушів документів фонду № 4 «Ржищівський завод «Радіатор» та фонду № 1 «Виконавчий комітет Ржищівської міської ради». 1.7 Планується провести перевіряння наявності справ 1 фонду. Всього 147 од. зб. 1.9 Скласти «Відомості про зміни у складі та обсязі фондів станом на 01.01.2019 р.» та картки фондів, що зберігаються в архівному відділі та подати їх на ЕПК ДАКО. 2. Створення та розвиток науково-довідкового апарату… 2.3 Продовжувати роботу з каталогізації документів фонду № 1 «Викона-вчий комітет Ржищівської міської ради» (45 справ та 350 карток) за такою тематикою: оформлення права власності на земельні ділянки, купівля-продаж об’єктів нерухомості, оформлення права власності та інше. 3.Формування НАФ. 3.1 На держзберігання надійдуть документи 4 фондів у кількості 150 справ. 3.2. Подати на схвалення ЕПК описи справ постійного зберігання на 240 справ та на погодження ЕПК описи з кадрових питань на 55 справ, 5 номенклатур справ установ міста. 3.5.1 Планується провести 3 перевірки установ міста. 3 комплексні перевірки роботи діловодних служб установ, підприємств міста, надаватимуться консультація по телефону, у ході особистого спілкування з питань архівної справи, надаватиметися допомога у складанні номенклатур справ, складанні описів справ та проведення науково-технічного опрацювання документів, складання актів для знищення документів. . 3.5.3.1 Провести 3 семінари з відповідальними за діловодство та архівну справу установ, підприємств міста з питань здійснення обліку та зберігання документів в новоствореній Ржищівській територіальній громаді, опрацювання виборчої документації. До семінарів залучити керівників діловодних служб та представників бухгалтерій установ та організацій міста, членів міської виборчої дільниці в кількості 35 осіб. Взяти участь у 5 семінарах з підвищення кваліфікації та роботи діловодних служб. 3.5.3.3 Взяти участь у проведенні семінарів, що проводяться міськвиконкомом та іншими службами міськвиконкому. 4. Використання інформації документів НАФ. 4.2 Планується виконати: - 2 інформаційних листи про склад документів з кадрових питань ліквідованих юридичних осіб та склад фондів архівного відділу документів НАФ для старостинських округів ОТГ; - 40 тематичних запитів та 30 запитів соціально-правового характеру, розглянути на особистому прийомі 70 звернень громадян; - підготувати 2 виставки документів присвячених 75-ії річниці вигнання нацистських окупантів з України та до дня міста Ржищева; - підготувати 2 публікації до місцевої газети «Ржищів»: до Дня міста та підсумки роботи архівного відділу присвячену Дню працівників архівних установ; 4.4 забезпечити роботу 5 користувачам та видати до 50 справ. 5. Зміцнення матеріально-технічної бази 5.3 планується встановити додаткове стелажне обладнання протяжністю 28 пог. метрів 6. Адміністративно-управлінська діяльність. Планується провести 4 засідання ЕК архівного відділу. Складати вчасно річні плани та звіти роботи, розвитку архівної справи у місті, готувати інформацію для розгляду на сесії міської ради про роботу відділу та стан виконання звернень громадян, підвищувати фаховий рівень та вести діловодство архіву відповідно правил роботи. |